آرشیو شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۷۲
اخبار کشور
۳

نتانیاهو کدام کتاب ایرانی را در سازمان ملل معرفی کرد؟

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی، پنج شنبه شب در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد.نتانیاهو در حالیکه عصبانیت در لحنش آشکارا قابل لمس بود گفت ایران هم اکنون موشک هایی دارد که می تواند اسرائیل را هدف قرار دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میانه سخنان خود کتاب «فلسطین» - شامل سخنان رهبر معظم انقلاب درباره کشور فلسطین - را رو به حضار در دست گرفت و آن را نشانه ای از تلاش مقامات ایران برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نامید.وی مدعی شد که این کتاب علیه یهودیان است.

به گزارش فارس، جنگ رسانه ای علیه این کتاب زمانی شدت گرفت که روزنامه واشنگتن پست گزارشی به قلم «امیر طاهری» - معروف به «پریسا پارسی» سردبیر سابق روزنامه کیهان در زمان رژیم پهلوی - منتشر کرد.

با آنکه این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده بود، طاهری نسخه ای دیگر از ترجمه تحریف شده انگلیسی این کتاب ارائه کرد. وی با ذکر دلایل واهی می کوشید مقامات ایران را دشمن یهودیت نشان دهد.

با این وجود، رهبر معظم انقلاب در این کتاب با رد دشمنی اسلام با یهودیت، خواستار برقراری همه پرسی برای حل مشکل فلسطین شده است. ایشان همچنین در این کتاب، موضوع یهودیان را جدا از صهیونیست ها می دانند.