آرشیو دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۰
شوک امروز
۱۲

شلیک مرگ به مرد همسایه در مزرعه

تیراندازی با تفنگ شکاری در یکی از روستاهای بخش کوهساران راور جنایتی را رقم زد. حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده در رابطه با وقوع یک قتل در راور گفت: این حادثه در ساعت 21:15 پنجشنبه در یکی از روستاهای بخش کوهساران راور اتفاق افتاد و مرد 62 ساله ای کشته شد. دادرس دادگاه گفت: در تحقیقات میدانی از صحنه حادثه مشخص شده قربانی و قاتل در همسایگی هم زندگی می کردند و هر کدام در کنار خانه خود زمین کشاورزی داشته اند که قربانی شبانه در زمین کشاورزی خود حاضر شده و مشغول جمع کردن علوفه بوده که مورد اصابت گلوله تفنگ شکاری همسایه خود قرار گرفته است.

وی گفت: قاتل 65 ساله نیز در تحقیقات اظهار داشته قصد کشتن حیوانات مزاحم را داشته که متوجه حضور مقتول در منطقه نشده و اقدام به تیراندازی با تفنگ شکاری خود کرده که متاسفانه تیر به مرد همسایه اصابت کرده است.

بلوچ زاده گفت: قربانی به دلیل شدت جراحت در دم جان باخته و متهم نیز پس از آنکه متوجه انجام عمل خود شده خود را به پلیس معرفی کرده است. دادرس راور اظهار کرد: فعلا تحقیقات در مورد موضوع و احراز واقعیت و تحقیق از اولیای دم ادامه دارد و هنوز عمدی، غیرعمدی و یا خطای محض بودن آن محرز نشده است و اظهار نظر قطعی موکول به آینده است.