آرشیو دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۶
فرهنگ و هنر
۲۳

روی خط خبر

انتشار گزیده ترکیب بندهای عاشورایی در «محتشم نامه»

«محتشم نامه» اثر مهدی امین فروغی تازه ترین کتاب دفتر نشر فرهنگ اسلامی گزیده ای از ترکیب بندهای عاشورایی را همزمان با ایام محرم حسینی در 548 صفحه چاپ و راهی بازار نشر کرده است.

پیمان معادی به فیلم رامبد جوان پیوست

حضور پیمان معادی و نگار جواهریان در فیلم «نگار» رامبد جوان قطعی شد. به گفته جواد فرحانی تهیه کننده فیلم، مراحل مقدماتی کلید خوردن فیلم آغاز شده و این فیلم در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگر است.

برگزاری نمایشگاه عکس پیرامون حادثه منا

نمایشگاه بزرگ عکس «فراموش نخواهیم کرد» در خصوص فاجعه اسف بار منا برگزار می شود. عکاسان سراسر کشور می توانند عکس های خود را تا تاریخ 7 آذرماه در سامانه ثبت نام اینترنتی انجمن به آدرس IYCS. IR ثبت نام کنند.

«ایستاده در موقعیت» روی صحنه خانه نمایش

نمایش «ایستاده در موقعیت» به کارگردانی وحید نفر از روز یکشنبه 10 آبان ماه ساعت 18:30 در خانه نمایش اداره تئا تر به صحنه می رود.

«قلمرو مانی» به هنرستان هنرهای زیبا آمد

مجموعه ای از 62 اثر گروه نقاشان «قلمرو مانی» در نگارخانه هنرستان هنرهای زیبا پسران تهران به نمایش درآمده است. علاقه مندان می توانند به هنرستان هنرهای زیبا پسران تهران واقع در خیابان انقلاب، پیچ شمیران، خیابان شهید نورمحمدی (تنکابن)، پلاک 87 مراجعه کنند.

اکران «ماهی سیاه کوچولو» بعداز دهه اول محرم

فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» اولین ساخته مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، از چهارشنبه 6 آبان با سپری شدن ایام عزاداری دهه اول محرم، در سینماهای کشور به نمایش در می آید.

آغاز پیش تولید فیلم کاهانی؛ «ارادتمند نازنین بهاره تینا»

بازنویسی تازه ترین فیلمنامه عبدالرضا کاهانی به نام «ارادتمند نازنین بهاره تینا» به پایان رسید و پیش تولید این فیلم از اواخر هفته آینده آغاز می شود.

حماسه حسینی با صدای بهروز رضوی روی موج اف.ام

برنامه «کتاب شب» رادیو تهران همزمان با ایام ماه محرم به مدت دو هفته با صدای بهروز رضوی کتاب «حماسه حسینی» از شهید مطهری را از ساعت 23 و 30 دقیقه روایت می کند. روایت «حماسه حسینی» اثر شهید مرتضی مطهری را با فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) از 25 مهر تا 8 آبان، در برنامه «کتاب شب» از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.