آرشیو دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴، شماره ۶۰۷۹
اجتماعی
۴

سلام ایران

کمبود داروی ام اس: آقای نظری عنوان کرده اند که حدود دو ماه است که داروی مربوط به بیماری ام اس کمیاب شده است. از وزارت محترم بهداشت درخواست می کنیم فکری به حال ما بیماران ام اس بکنند.

جمع آوری مشاغل مزاحم: آقای احمد اظهار کرده اند که ساکن میدان ونک، خیابان سئول هستم. مشاغل مزاحم در این منطقه علاوه بر ایجاد مزاحمت صوتی و آلودگی هوا، با صافکاری و نقاشی اتومبیل ها در کنار خیابان چهره شهر را نازیبا کرده اند. از شهرداری منطقه درخواست می کنیم نسبت به جمع آوری و ساماندهی این گونه مشاغل اقدام کنند.

بنرهای تبلیغاتی شهرداری: آقای اکبر عابدی اشلقی گفته اند شهرداری ها به جای نصب بنرهای تبلیغاتی که چهره بصری شهرها را دچار شلوغی و زشتی می کنند و اغلب بویژه در اتوبان ها موجب حواس پرتی رانندگان و تصادف می شوند، از راه صرفه جویی در امور و جلوگیری از دوباره کاری ها که حاصلی جز اتلاف منابع مالی ندارد، هزینه های خود را تنظیم کرده و مستقل از درآمدهای حاصل از تبلیغات شهری به ارائه خدمات خود بپردازند.

زنان نابارور: شهروند محترمی در پیام ارسالی خود نوشته اند با توجه به آمار تعداد زیادی از زنان نابارور در کشور توسط معاونت محترم رئیس جمهوری، انتظار می رود در راستای سیاست های ازدیاد جمعیت قانون رایگان شدن هزینه های جراحی بازگشت به باروری شامل این افراد شده و هرچه سریع تر اجرایی شود.