آرشیو دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴، شماره ۶۰۷۹
اقتصادی
۵

اخبار کوتاه

مسکن مهر تا شهریور 95 به پایان می رسد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن مهر تا شهریور 95 به پایان می رسد و شخص وزیر با جدیت این طرح را پیگیری می کند. به گزارش ایرنا، سید سعید سیدعلایی ابراز امیدواری کرد که با حمایت دولت بتوانیم تعهدات در مسکن مهر را پایان بخشیم.

ممنوعیت عرضه کودهای بدون شماره ثبت از 21 آبان

کامبیز بازرگان رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت جهادکشاورزی گفت: همه کودهایی که در کشور عرضه می شود، از تاریخ 21 آبان ماه جاری باید دارای شماره ثبت روی بسته بندی باشند.

بهره برداری فازهای 20 و21 پارس جنوبی تا پایان سال

سرپرست فازهای 21 و20 پارس جنوبی گفت: دو واحد تولید گاز پالایشگاه این فازها، تا پایان زمستان امسال به بهره برداری می رسد. علیرضا عبادی با اعلام اتصال کامل پالایشگاه فازهای 21و20 به خط لوله گاز ترش فازهای 6 تا 8 پارس جنوبی، از اجرای فرآیند راه اندازی اولین ردیف شیرین سازی گاز این فازها خبرداد و گفت: تمامی واحدهای ردیف نخست این پالایشگاه، از نیمه دوم آذر ماه سال جاری وارد مرحله راه اندازی می شود.

اجرای برنامه جامع افزایش کیفیت نان

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برنامه مفصلی داریم که امسال کیفیت نان را نسبت به سال های گذشته تا حد مطلوبی افزایش دهیم. علی قنبری در گفت و گو با مهر اظهارداشت: ما به دنبال این هستیم که در آینده ای نزدیک آرد با کیفیت تحویل دهیم.