آرشیو سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۸۶
اجتماعی
۴

دو خط خبر

فرسودگی 30 درصد از مدارس شهر تهران

صدا و سیما: اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفته است که 30 درصد مدارس شهر تهران با 10 هزار کلاس درس به دلیل فرسودگی قابل استفاده نیستند و نیاز به تخریب و نوسازی دارند.

وقایع اتفاقیه از امروز منتشر می شود

ایرنا: سردبیر روزنامه وقایع اتفاقیه از انتشار این نشریه از امروز(سه شنبه سوم آذرماه 94) به مدیر مسئولی سید محمد صادق خرازی خبر داد.

بخش حفاظت و مرمت آثار سفالین دوباره راه اندازی شد

ایران: حفاظت و مرمت آثار سفالین پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری که به همراه 16 آزمایشگاه و کارگاه در دولت قبل تعطیل شده بود، دوباره راه اندازی شد. فاطمه علی میرزایی کارشناس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی –فرهنگی با اعلام این خبر تصریح کرد که این پژوهشکده در رویکردی جدید در حال راه اندازی دوباره کارگاه ها و آزمایشگاه هایی است که به دلیل انتقال پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری به شیراز در دولت قبل تعطیل شده بودند.

معاون سازمان میراث: از مفقود شدن 48 هزار سند بی اطلاعم

ایرنا: اسدالله درویش امیری، معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص مطلب منتسب به وی در برخی رسانه ها درباره مفقود شدن 48 هزار سند میراث فرهنگی گفت: نقل قولی که در این باره منتشر شده روایت من نیست.