آرشیو سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۸۶
اجتماعی
۴

سلام ایران

مصرف مواد مخدر در مترو: آقای یوسف نژاد اظهار کرده اند، با وجود انتشار عکس فردی که اقدام به مصرف مواد در داخل مترو نموده است، روابط عمومی شرکت مترو آن را انکار کرده و ادعا می کند که انتشار این عکس به خاطر خراب کردن وجهه مسئولان مترو بوده است.

مشکل موسسه مالی ثامن الحجج: آقای یزدان پناه از تهران گفته اند ظاهرا برخی موسسه های مالی به مشکل برخورده اند و پول های مردم را به آنها عودت نمی دهند. لطفا آن را پیگیری و گزارشی تهیه نمایید.

مقابله با موسسات مالی غیر مجاز: آقای سلیمان بلغار در تماس خود گفته اند تصمیم تاسیس بانک های جدید در کشور از سوی بانک مرکزی راهکاری سازنده برای مقابله باموسسات مالی غیر مجاز است. امیدواریم با راه اندازی این بانک ها موسسات مالی غیر مجاز برچیده شوند.

تاخیر در پرواز ایران ایر: آقای دکتر جعفری اظهار کرده اند که مسافر روز اول آذرماه پرواز 411 تهران- اهواز بودم. در ابتدا به ما گفتند پرواز با دو ساعت تاخیر در ساعت 6 صبح انجام می شود؛ اما 2 ساعت تبدیل به 5/4 ساعت تاخیر شد؛ اما ماجرا به همین جا ختم نشد و پرواز به ساعت 11 موکول شد، سپس 13 و در نهایت این پرواز ساعت 6 عصر انجام شد. من پزشک هستم و باید سر وقت به بیمارستان شوش می رسیدم. برای اعتراض به دفتر مدیر شرکت مراجعه کردم و دیدم که ایشان با خونسردی در حال صرف صبحانه هستند!

عملکرد ضعیف بیمارستان: مخاطب محترمی عنوان کرده اند که بیمار خود را با مشکل تشنج و فلج اندام های بدن به بیمارستان امیرالمومنین واقع در نازی آباد منتقل کردیم. متاسفانه در همان بدو ورود متوجه شدیم که دستگاه اکسیژن و تخت های این بیمارستان خراب است. تقاضای رسیدگی داریم.