آرشیو سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۸۶
ورزشی
۲۲

رویارویی سپاهان و ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی

اصفهان از حالافینالیست است

عصر امروز در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور تیم های نامدار سپاهان و ذوب آهن در قالب دربی اصفهان در فولادشهر روبه روی یکدیگر قرار می گیرند.

برنده این دیدار هر کدام که باشند، شهر اصفهان از حالایک پای فینال را به خود اختصاص داده است و برای تجدید قهرمانی اش خواهد کوشید. سال پیش ذوب آهن بود که به فینال رسید و در این مرحله نفت را هم برد و با سزاواری هرچه بیشتر قهرمان شد. هر دو تیم اصفهانی از دام های سختی عبور کرده اند، تا به این مرحله برسند. ذوبی ها برای دومین سال متوالی پرسپولیس را حذف کرده اند و سپاهان نیز پس از عبور از مقابل تیم های سفیر قزوین و کارای شیراز چندی پیش با سرمربیگری موقتی محرم نویدکیا 0-2 بر راه آهن چیره شد. اگر ذوبی ها یک سال و نیم است که با یحیی گل محمدی کار می کنند و با اندیشه های او خو گرفته اند سپاهان تازه 20 روز است که با ایگور استیماچ تمرین می کند اما با هدایت همین مربی کروات بود که توانست اواخر هفته پیش نفت تهران را 1-2 شکست بدهد و به کورس قهرمانی در لیگ برتر برگردد.

ذوبی ها که قبل از حذف مجدد پرسپولیس، بادران تهران و گسترش فولاد تبریز را هم ناکام کردند و هفته پیش در لیگ برابر صبا در قم با تساوی صفر - صفر متوقف شدند، با رجب زاده و حدادی فر دو نفر از بهترین هافبک های بازیساز ایران را در خدمت دارند اما خط آتش سپاهان نیز از شریفی جوان و خلعتبری پرتجربه شکل می گیرد – اینها مواردی است که دربی امروز اصفهان را دیدنی تر می کند.