آرشیو شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۳۶۴۱
خبر
۸

ساعاتی پس از ورود به تهران

پیکر رکن آبادی تشییع شد

سرانجام با گذشت دو ماه از فاجعه منا، پیکر دیپلمات 49 ساله ایرانی به کشور بازگشت. نام غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان که از سال 1389 تا اردیبهشت 1393 عهده دار سفارت ایران در بیروت بود، دو ماه است که در راس اخبار رسانه های ایران قرار دارد؛ از دوم مهرماه امسال و زمان رخ دادن مرگبارترین رویداد تاریخ حج تا سه روز پیش، نام غضنفر رکن آبادی در میان حجاجی جای داشت که پس از فاجعه منا هیچ اطلاعی از سرنوشت آنان در دست نبود. با این همه با شناسایی پیکر این دیپلمات ایرانی، همه گمانه زنی هایی که درباره مفقود شدن وی مطرح بود رنگ باخت و در نهایت، پیکر رکن آبادی صبح دیروز از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شده و پس از نماز جمعه بر دوش نمازگزاران تهرانی از مصلای امام خمینی به سمت امام زاده پنج تن لویزان تشییع شد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.