آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۲۰
صفحه آخر
۱۶

یک عکس یک متن

با رفیق روزهای جنون ادبیات

امیر آقایی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عکسی از خودش و رسول یونان منتشر کرد. این روزها هم یونان و هم آقایی معروفند، یکی در عرصه بازیگری و دیگری در حوزه ادبیات. آقایی درباره این دوستی چنین نوشته است: رسول یونان قدیمی ترین دوست، رفیق روزهای فقر، روزهای پیاده روی های بی پایان، روزهایی که از تهران فقط میدان انقلاب را می شناختیم و کتابفروشی های کهنه اش را. روزهای جنون ادبیات و...

آگاهی بخشی برای مبارزه با دیابت

سحر دولتشاهی، بازیگری که در کارنامه اش حضور در فیلم هایی مانند میم مثل مادر و عصریخبندان و سریال نابرده رنج را دارد، این روزها با کمپین مبارزه با دیابت همراه شده است. دولتشاهی عکسی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته که او را در میان دانش آموزان دبستان پسرانه واله نشان می دهد. او نوشته به امید روزی که مبتلایان به دیابت کم و کمتر شوند.

کودکی کیمیا به روایت مهراوه

مهراوه شریفی نیا، بازیگر نقش کیمیا در سریالی به همین نام که از شبکه دو پخش می شود، عکسی از خردسالی های خود منتشر کرده و نوشته: خاطره بازی / من و موطلایی و گوش های آقا خرگوشه...

تظاهرات کفشی!

گویا قرار بوده مردم پاریس تظاهراتی بزرگ علیه تروریسم برگزار کنند، اما پلیس به دلیل مسائل امنیتی به آنها چنین اجازه ای نداده است. مردم هم کفش هایی را که قرار بوده در زمان تظاهرات به پا داشته باشند از پا درآورده و در خیابان به ردیف چیده اند. گاردین از این کفش ها عکس گرفته و منتشر کرده است.

بازی بر دیوار خانه مولانا

روزنامه ایندیپندنت عکسی از کودک افغانی را منتشر کرده که روی دیوارهای کاهگلی خانه ای در حال بازی است. این روزنامه نوشته این خانه متعلق به شاعر نامدار ایرانی جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی در مزارشریف است.