آرشیو سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۹۲
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

احترام کتابداران و افزایش کتابخوانان: آقای نویدی اظهار کرده اند که از پرسنل زحمتکش کتابخانه آسیا واقع در اتوبان حکیم غرب، نبش خیابان سرو تشکر و قدردانی می کنم. به ارباب رجوع بسیار احترام می گذارند و با تلاش های خود باعث شده اند تعداد کتابخوانان این منطقه افزایش یابد.

طرح رتبه بندی معلمان: آقای اخوان از اصفهان از وزیر محترم آموزش و پرورش پرسیده اند که چه زمانی طرح رتبه بندی معلمان اجرایی خواهد شد؟

دست اندازی زمین خواران به روستای ورسک: مخاطب محترمی عنوان کرده اند در صفحه 6 روزنامه مورخ 5 آذرماه و صفحه 14 روزنامه 7 آذرماه مطلبی در خصوص تخریب ویلای زمین خواران در کنار روستای تاریخی ورسک نوشته بودید. ورسک یک روستای تاریخی و دیدنی است با خطوط عظیم راه آهن و پل ها که پل پیروزی آن در زمان جنگ جهانی دوم ساخته شد و در مسیر شاهراه زمینی تهران- فیروزکو- مازندران قرار گرفته است. از دست اندازی به جنگل، کوه، مراتع طبیعی و محیط زیست ورسک بنویسید. ورسک یک میراث فرهنگی و تاریخی از نظر معماری است.

وام کارآفرینی: آقای امیر حسین اسعدی پور اظهار کرده اند که من یک صنعتکار هستم. آبان ماه سال گذشته برای دریافت وام اشتغال به صندوق کارآفرینی امید مراجعه کردم و مدارک خود را تحویل دادم. از 30 میلیون وام درخواستی مبلغ 20 میلیون تومان آن را به من پرداخت کردند. برای 10 میلیون باقیمانده هم گفتند باید مغازه تهیه کنید. در نتیجه یک باب مغازه در شهرک مارلیک کرج اجاره کردم اما کارشناس پس از مشاهده ملک اعلام کرد چون مغازه به صورت کامل تخلیه نشده ما آن را نمی پذیریم، باید مغازه ای بگیرید که تخلیه کامل شده باشد. این در حالی است که در قرارداد اجاره ودیعه مغازه 30 میلیون تومان ذکر شده در صورتی که من تنها 20 میلیون داشتم و باید همه پول را می پرداختم تا مغازه تخلیه شود. تقاضای رسیدگی دارم.