آرشیو دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۳۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

معاون سیما: تغییر مدیران شبکه های 2 و 3 صحت ندارد

معاون سیمای رسانه ملی اخبار منتشر شده درباره تغییر مدیران شبکه های دو و سه را به شدت تکذیب کرد.

دکتر علی اصغر پورمحمدی به جام جم گفت: در ادامه تغییر مدیریت شبکه های یک، قرآن و استعفای محمودرضا تخشید از مرکز امور نمایشی سیما، گمانه زنی هایی درباره تغییر مدیریت شبکه های دو و سه منتشر شده که پایه و اساسی ندارد.

معاون سیما، بر ادامه فعالیت محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو و غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه تاکید کرد و درباره تعدد این تغییرات توضیح داد: آقای محمدی نیا، مدیر شبکه قرآن بازنشسته شده بودند. دوره کاری در تلویزیون 25سال است و برخی بعد از پایان این مدت از تعویق استفاده می کنند، آقای محمدی نیا هم مدت ها بود که بازنشسته شده بودند و ما بیش از این نمی توانستیم در خدمتشان باشیم.

وی ادامه داد: تغییر مدیریت شبکه یک هم به دلیل استعفای محمد احسانی انجام شد، وگرنه ما مشتاق همکاری با ایشان بودیم.

پورمحمدی درباره تغییر مدیریت مرکز امور نمایشی سیما نیز توضیح داد: آقای تخشید طی ماه های اخیر سه بار استعفا دادند که آخرین آنها مربوط به اوایل آذر بود. من قصد نداشتم، استعفای ایشان را بپذیرم ولی با توجه به شرایط موجود به ادامه همکاری در این سمت مایل نبودند و نتوانستیم در خدمتشان باشیم.

وی درباره جایگزین غلامرضا تخشید در مرکز امور نمایشی سیما گفت: هنوز مشخص نشده چه کسی جایگزین ایشان خواهد شد، ولی طی امروز و فردا قطعا مدیر جدید را معرفی خواهیم کرد.