آرشیو دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۳۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

شبکه های آموزش، سلامت و مستند ادغام نمی شوند

رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی در گفت وگو با مهر درباره انتخاب مدیر جدید شبکه یک گفت: در حال حاضر آقای فضل الله شریعت پناهی، سرپرست شبکه یک است و قاعدتا بعد از مدتی خود او یا شخص دیگری برای مدیریت شبکه یک انتخاب خواهد شد.

وی درباره خبر ادغام سه شبکه آموزش، سلامت و مستند که در رسانه های غیررسمی آمده بود بیان کرد: چنین مساله ای صحت ندارد. این سه شبکه، شبکه های مستقلی هستند که به خوبی کار می کنند و قرار نیست چنین تغییر ساختاری داشته باشند.

«درحاشیه2» از هفته آینده می آید

تصویربرداری «در حاشیه» تا یک هفته دیگر به پایان می رسد. به گزارش ایسنا، زندانیان مجموعه در حاشیه بیش از 40 نفر هستند که در نقش های متفاوت اعم از زندانی و نگهبان زندان ایفای نقش می کنند. رئیس شبکه سه سیما اعلام کرد هنوز زمان قطعی پخش این سریال مشخص نیست.

سریال انتخاباتی«غیرعلنی» کلیدخورد

مینی سریال «غیرعلنی»روز 27 آذر در شهرک چشمه تهران به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی رضا جودی کلید خورد.

به گزارش مهر، رضا جودی تهیه کننده سریال «غیرعلنی» با اعلام خبر آغاز تصویربرداری این مینی سریال که در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تولید می شود، گفت: تصویربرداری سریال از عصرشنبه آغازشد و با ضبط پلان های خارجی با بازی برزو ارجمند در نقش امیررضا ادامه یافت. ضبط پلان های خارجی تا دو روز ادامه دارد و پس از آن ضبط سکانس های داخلی دفتر نشریه را با بازی برزو ارجمند، متین ستوده و افشین نخعی آغاز می کنیم.