آرشیو پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۶۱۴۳
فن آوری
۱۹
گیم نت

جنگ از نوع ایرانی

اگر دوست دارید یک بازی جنگی را تجربه کنید می توانید برای این آخر هفته بازی «هشتمین حمله» را روی گوشی خود نصب کنید. موضوع این بازی در خصوص جنگ تحمیلی میان ایران و عراق است.در این بازی از سبک تیر اندازی Shoot them up استفاده شده است. در «هشتمین حمله» سلاح های مختلفی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که به کمک این سلاح ها باید با موج حملات دشمن مقابله و برای زنده ماندن بجنگید. نکته اصلی که باید در این بازی رعایت کنید تا مراحل را سپری کنید سرعت عمل و دقت بالادر نشانه گیری است. اگر در خصوص تیراندازی هایتان به دشمن مدیریت درستی نداشته باشید در طول بازی با کمبود مهمات مواجه خواهید شد و این یعنی برخورد با دشمن برایتان دشوار می شود.

در بازی هشتمین حمله کنار کنترلر کلاسیک تاچ بازی، از کنترلر نسبتا جدیدی در عرصه بازی های گوشی های هوشمند نیز استفاده شده که آن کنترلر ژیروسکوپ (Gyro) بازی است.در گوشی های هوشمند سنسور ژیرو به منظور تعیین و اندازه گیری زاویه نگهداری دستگاه نسبت به شمال جغرافیایی مورد استفاده قرار می گیرد. در «هشتمین حمله» با استفاده از داده های این سنسور بازیکن می تواند با دقت بیشتری جهت گیری کند.

در بازی هشتمین حمله، در صورتی که کنترل بازی را به کنترل ژیرو تغییر دهید علاوه بر کنترل معمولی تاچ می توانید با دوران حول محور مختلف بدن خود نشانه گیری کنید. همچنین در صورتی که سنسور گوشی شما کیفیت مطلوبی داشته باشد احساس هیجان انگیز نشانه گیری با یک سلاح را تجربه خواهید کرد. این بازی به صورت رایگان(پرداخت از درون برنامه) از طریق کافه بازار برای کاربران اندرویدی قابل دریافت است.