آرشیو پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۶۱۴۳
فن آوری
۱۹
نوبرانه

مقاوم ترین تلفن همراه جهان در راه هند

شرکت موتورولای هند اعلام کرده که فروش تلفن همراهی در این کشور را آغاز می کند که صفحه نمایشگر آن به معنی واقعی کلمه ضد ضربه است. از این حیث می توان این محصول جدید را در دنیا بی رقیب و پیشگام دانست. به گزارش مهر، این محصول جدید Moto X Force نام دارد که در ساخت بخش های مختلف آن از فناوری های پیشرفته ای استفاده شده است اما آنچه در طراحی و ساخت نمایشگر آن به کار گرفته شده متفاوت از سایر بخش هاست.

مهندسان این شرکت در ساخت محصول جدیدشان از فناوری نمایشگر Moto ShatterShield استفاده کرده اند که در واقع سیستم یکپارچه ای متشکل از 5 لایه مختلف است که مهم ترین خاصیت آنها جذب شوک های محیطی است. شرکت سازنده این ضمانت را ارائه کرده که نمایشگر این تلفن همراه ضربه نخواهد دید.

این نمایشگر 4/5اینچی از نوع Quad HD است که در ترکیب با دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی مجموعه ای منحصربه فرد را تشکیل می دهد. دوربین جلویی این محصول نیز 5 مگاپیکسلی است.

شرکت موتورولااز فناوری شارژ سریع در این تلفن همراه استفاده کرده است بدین ترتیب که شارژ مورد نیاز برای 13 ساعت استفاده از این محصول تنها در 15 دقیقه انجام می شود. باتری Moto X Force با هر بار شارژ کامل تا 48 ساعت شارژ نگه می دارد.