آرشیو شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۳
سیاسی
۲

نقش مهم انتخابات در استحکام نظام اسلامی

آیت الله امامی کاشانی در خطبه های دیروز نمازجمعه تهران با بیان این که رهبر انقلاب تاکید دارند در این انتخابات همه بیایند و انسجام داشته باشند، گفت: موسای زمان یعنی رهبر انقلاب حرکت دشمن را نگاه می کنند و در همین راستا می فرمایند که انسجام ملت و بخصوص حضور پای صندوق های رای می تواند این حرکت را عقیم کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امام جمعه موقت تهران افزود: این وظیفه ماست که 7 اسفند بدون توجه به هر اختلافی، پای صندوق های رای حاضر شویم و برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به کسانی رای دهیم که به موسای زمان ایمان و به ولی فقیه عقیده دارند و از دل و جان می پذیرند. آیت الله امامی کاشانی گفت: امید است این صحنه ها بتواند در استحکام نظام نقش موثری داشته باشد.

وی همچنین یادآور شد: امروز مثلث شومی تشکیل شده که یک ضلع آن قدرت آمریکاست و دو ضلع دیگر آن برنامه ریزی اسرائیل و پول آل سعود است و این مثلث شوم این همه ناامنی سیاسی، نظامی و اخلاقی در دنیا و منطقه ایجاد کرده است. وی افزود: دشمن روی نفوذها و ناامن کردن کشور در مسائل اقتصادی و نظامی تمرکز کرده البته خداوند کمک می کند؛ همان طور که این جنایتکاران در سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و نقاط دیگر اقداماتی انجام دادند، اما در عین حال خداوند پیروزی را نصیب سربازان اسلام می کند.