آرشیو سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۶
حوادث
۱۵

سرقت مسلحانه از طلافروشی در محله خزانه تهران

دزدان مسلح عصر دیروز با دستبرد به یک طلافروشی در محله خزانه حدود 5/2 کیلو طلارا سرقت کردند.

به گزارش میزان، ساعت 15 و 10 دقیقه دوشنبه سه پسر جوان که سوار موتورسیکلت پالس بودند مقابل یک طلافروشی در خیابان خزانه توقف کرده و پس از زدن نقاب به صورتشان با دو سلاح کمری و کلاشینکف به سمت ویترین مغازه شلیک کرده و پس از تخریب ویترین اقدام به برداشتن طلاهای داخل آن و ریختن آن در ساک قرمزرنگی کردند.

آنها سپس با تیراندازی هوایی و ترساندن مردم موفق به فرار از صحنه سرقت شدند. اهالی محل که متوجه سرقت از مغازه همسایه شان شده بودند برای کمک به او و دستگیری سارقان به سمت طلافروشی آمدند، اما سارقان با شلیک چند تیر هوایی شاهدان سرقت را تهدید به قتل کرده و پس از یک دقیقه با سرقت مقداری از طلاهای داخل ویترین متواری شدند. با اعلام موضوع به پلیس پایتخت، تیم های ویژه اداره مبارزه با سرقت های مسلحانه پلیس آگاهی در محل حاضر شده و دوربین های مداربسته طلافروشی و مغازه های اطراف را بررسی کردند تا بتوانند ردی از سارقان به دست آورند.

همچنین محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلاو جواهر استان تهران با تائید حمله سارقان مسلح به این طلافروشی به جام جم گفت: سارقان سه مرد نقابدار بودند که با زدن اسپری اشک آور به صورت صاحب طلافروشی، او را مصدوم و روانه بیمارستان کردند.سارقان مسلح در این دزدی حدود 5/2 کیلو طلارا از این مغازه به سرقت بردند. پلیس تحقیقات برای دستگیری سارقان را آغاز کرده است.