آرشیو یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۱۳
فن آوری
۱۹
کلیک

مدیریت رویدادها

علی ماندگاری

اگر تصمیم به برگزاری رویدادی گرفته اید و می خواهید این رویداد به بهترین شکل ممکن برگزار شود، بهترین کار این است از افرادی کمک بگیرید که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. افراد با تجربه ای که سابقه برگزاری چند رویداد موفق را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

حالااگر در این زمینه فردی را اطراف خود نمی بینید، اصلا نگران نباشید چرا که برخی سرویس های اینترنتی وجود دارندکه به شما در برگزاری یک رویداد کمک کنند. یکی از این سرویس ها «ایونت باکس» است.

ایونت باکس یک سرویس آنلاین است که به افراد کمک می کند تا بتوانند رویدادها،تورها، کارگاه ها و هرگونه فعالیت گروهی خود را برنامه ریزی و برگزار کنند. این سرویس خدمات خود را هم در اختیار افرادی می گذارد که می خواهند یک رویداد برگزار کنند و هم افرادی که می خواهند از برگزاری رویدادهای گوناگون با خبر شوند. کار با این سرویس بسیار ساده است. پس از ثبت نام و به عضویت در آمدن در این سرویس حالاشما می توانید با ایونت باکس، و بسایت رویداد خود را طراحی کرده و بسازید، شرکت کننده ها را ثبت کنید، بلیت بفروشید و فعالیت های خود را از این راه به گوش همه برسانید. همچنین شرکت کنندگان می توانند رویدادهای جذاب و مختلف را در زمینه های گوناگون بررسی کنند و در رویدادهای مورد علاقه خود شرکت کنند. آنالیز یا تحلیل رویداد ها از دیگر قابلیت های این سرویس اینترنتی است. در واقع این سایت امکانی را فراهم می کند تا در طول رویداد و حتی پس از اتمام آن به آسانی با شرکت کنندگان در ارتباط باشید و دوباره آنها را براحتی به رویداد دیگر خود جذب کنید. ثبت رویدادها در ایونت باکس رایگان است. برای شروع و آشنایی بیشتر با خدمات این سرویس به

www.eventbox.ir سر بزنید.