آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۶
ورزش
۱۲

مهدی طارمی در ایران ماندنی شد

امضا روی قلب پرسپولیس

سرانجام مهدی طارمی پرسپولیسی شد. او که پس از پایان رقابت های لیگ برتر با همه پرسپولیسی ها خداحافظی کرد و کوله بارش را برای سفر به اروپا بست حالادر لیگ برتر شانزدهم باید برای این تیم بازی کند. در روزهای اخیر آن قدری که نام این بازیکن در فصل نقل و انتقالات مطرح بوده، نام هیچ بازیکنی نبوده است. البته پیشنهادهایی هم در رسانه های مختلف از اسپانیا، آلمان و... گرفته تا یونان، ترکیه و تایلند مطرح شد، اما طارمی چرخید و چرخید تا یک بار دیگر از اروپای مرکزی و اروپای شرقی سر از لیگ برتر ایران دربیاورد.

فارغ از این که او پیشنهادی از اروپا داشته یا نه اما باید گفت خبر ماندن او در پرسپولیس بهترین خبر برای هواداران این تیم است. آنها که یک مهاجم نوک ششدانگ در اختیار نداشتند حاضر شدند با کمک حسین هدایتی قرارداد این بازیکن را تمدید کنند.

مهدی که در چند شب گذشته با حسین هدایتی، علی پروین، علی دایی، علی کریمی و... دیدار و گفت وگو کرد تصمیم خودش را گرفت و به قولی که به علی کریمی و بقیه داده بود وفا کرد؛ امضا روی قلب پرسپولیس. شایعه زیاد است و رقم های زیادی برای تمدید قرارداد آقای گل مطرح می شود، اما جدی ترین شایعه این است که یک میلیارد تومان از رقم توافق شده را حسین هدایتی پرداخته است. او که بر سر ماجرای امضای قرارداد وحید امیری هم نقش کلیدی را بازی کرد این بار هم نقش یک عابربانک را بازی کرد تا آقای گل تیم محبوبش را در ایران نگه دارد. حالاخیال هواداران پرسپولیس و از همه مهم تر خیال برانکو هم راحت است. او می تواند از این به بعد تمرکزش را روی سایر نقاطضعف پرسپولیس بگذارد و کار نیمه تمام لیگ برتر پانزدهمش را در لیگ برتر شانزدهم تمام کند.