آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۶
ورزش
۱۲

جاسم کرار: برای موفقیت تراکتورسازی هر کاری می کنم

کرار جاسم دوباره به تبریز برگشته است تا به قول خودش: «می خوام دوباره روزهای خوب را تجربه کنم.»

او که با حاشیه های فراوان و با دلخوری از ایران و از استقلال رفت حالامی خواهد فصل جدیدی از فوتبالش را رقم بزند. فصلی که در آن نه حاشیه ای باشد و نه چیزی. کرار این فصل می خواهد فقط فوتبال بازی کند.

بازگشت به ایران و امضای قرارداد با تراکتورسازی. خیلی ها می گویند چرا کرار به ایران برگشته است.

من حرف های زیادی شنیده ام اما واقعا هدفی غیر از فوتبال بازی کردن ندارم. شما ببینید در تمام تیم هایی که برای ما حاشیه به وجود آمده چه اتفاق هایی رقم خورده؟ آیا من مقصر بوده ام؟ آیا من حاشیه به وجود آورده ام و آیا من کم کاری کرده ام؟

خیلی ها استقلال را مثال می زنند. حاشیه هایی که در این تیم به وجود آمد. تو در تمرینات شرکت نمی کردی. به عراق می رفتی و دیگر بر نمی گشتی و...

چرا این اتفاقات افتاد؟ برای این که آنها به هیچ کدام از تعهداتی که داده بودند عمل نمی کردند. آیا من چیزی غیر از توافقی که کرده بودم می خواستم؟ البته من حالابازیکن تراکتورسازی هستم و دوست ندارم درباره اتفاق های چند سال اخیر بحث کنم. اگر برای تراکتورسازی حاشیه ای به وجود آمد آن وقت منتقدان انتقاد کنند.به هر حال امسال بازیکنان خوبی جذب تراکتورسازی شده اند و تمام هدف ما رقم زدن روزهای خوب برای هواداران است. می خواهم بهترین فوتبالم را برای تراکتورسازی انجام بدهم.