آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۶
ورزش
۱۲

پیکان و آندو در بن بست مالی

500 میلیون برای یک فصل!

آندرانیک تیموریان در فوتبال ایران همیشه رقم های کلانی دریافت کرده است. او نیم فصل سال گذشته از ام صلال قطر به سایپا پیوست و قرارداد سنگینی بست. وقتی جواد نکونام از این باشگاه رفت، سایپا می خواست جای او را با آندو پر کند.

این بود که با تیموریان توافق کرد و سپس شایعه شد برای قانع کردن این بازیکن قراردادی به ارزش 800 میلیون تومان امضا کرده اند. البته آندو در نیم فصلی که با سایپا قرارداد داشت، چندان بازی نکرد و عملکرد موفقی نداشت. او در 9 مسابقه به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب بود و در کل نتوانست در سایپا موفق باشد.

مجید جلالی پس از حضور در پیکان، دوباره سر وقت این بازیکن رفت تا با او کار کند. تیموریان برای فصل جدید هم خواسته های مالی سنگینی داشت. او بالای یک میلیارد از پیکانی ها طلب کرد، ولی این باشگاه در مذاکرات اعلام کرد به دلیل محدودیت های مالی حاضر نیست پول زیادی به این بازیکن بپردازد. مجید جلالی رو به تیموریان گفت: «ما فقط می توانیم به تو 500 میلیون تومان بپردازیم. در نهایت می توانیم آپشن هایی در قراردادت بگذاریم که رقم را به 600 میلیون تومان یا کمی بالاتر برساند.

بیشتر از این نمی توانیم به تو پولی بدهیم.» تیموریان اما با این رقم موافقت نکرد و گفت باید در این زمینه بیشتر فکر کند. در صورتی که او به پیکان نرود، باید به فکر باشگاه دیگری باشد. نکته اینجاست که تیموریان دوست دارد در تهران بماند و به بازیگری ادامه دهد.