آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۶
ورزش
۱۲

خسرو حیدری: به امید می گویم در استقلال بماند

این روزها بحث درباره امید ابراهیمی داغ است. هافبک دفاعی استقلال، هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. علیرضا منصوریان نتوانست قاسم حدادی فر را از ذوب آهن بگیرد و به همین دلیل استقلال باید برای انسجام در کمربند میانی اش، قرارداد ابراهیمی را تمدید کند. در این زمینه، منصوریان دست به دامن خسرو حیدری شد.

هافبک راست آبی ها، نزدیک ترین فرد به امید به حساب می آید. آنها رابطه بسیار نزدیکی دارند و حتی تعطیلات را کنار هم گذراندند. منصوریان در این باره به جام جم می گوید: امید ابراهیمی بازیکن خوبی است. ما به او نیاز داریم. من حتی با خسرو حیدری درباره امید حرف زدم و گفتم هر چه زودتر او را بیاورد. امیدوارم این اتفاق بیفتد. منصوریان در پاسخ این سوال که مشکل ابراهیمی برای تمدید قرارداد چیست، جواب می دهد: او از قطر پیشنهاد دارد، ولی یکی از مشکلاتش با استقلال، مطالبات گذشته اش است. باشگاه به او بدهکار است و امید ابتدا می خواهد تکلیف بدهی اش مشخص شود. البته من با مسئولان باشگاه درباره او حرف زدم و گفتند در این زمینه اقداماتی خواهند کرد. امیدوارم مشکلات امید زودتر حل شود و او سریعا به تمرینات بازگردد.

خسرو حیدری هم که از سوی منصوریان مامور شده تا امید ابراهیمی را برای بازگشت به استقلال قانع کند، در این باره به جام جم می گوید: من نمی توانم برای امید تصمیم بگیرم. آقای منصوریان درباره او با من حرف زد. به هر حال حضور امید در استقلال برای همه ما خوب است. من هم با او حرف می زنم و ان شاءالله که به استقلال برگردد، چون بازیکن خوبی است، ولی همان طور که گفتم تصمیم گیری با خود اوست نه شخص من. قطعا به او می گویم بماند.