آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۶
ورزش
۱۲

برانکو: بحث من و کی روش تمام شد

سرمربی پرسپولیس در واکنش به شش بیانیه پیاپی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، تاکید کرد او حرف هایش را زده است و دیگر در این خصوص چیزی برای گفتن ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری دیروز خود درباره تعامل پرسپولیس و تیم ملی و این که آیا پرسپولیس آسیایی بسته شده یا خیر، تصریح کرد: طبیعی است بازیکنان کارشان بیشتر خواهد شد. وقتی لیگ آسیا شروع شود تیم ملی در این برهه زمانی فعالیتی ندارد مگر اوایل نوروز و به همین خاطر است که ما بازیکنان بیشتری می گیریم تا کادر گسترده تری داشته باشیم تا اگر بازیکنی در تیم ملی بود، جایگزینی داشته باشیم. ما برای لیگ آسیا هنوز فرصت گرفتن یک بازیکن خارجی خواهیم داشت که فقط در آسیا بازی کند.

وی درباره اختلاف نظرهایی که بین او و کی روش به وجود آمده و همچنین موضعگیری هواداران پرسپولیس علیه سرمربی تیم ملی، خاطرنشان کرد: درباره کی روش باید بگویم حرف هایم را پیش از این زده ام و دیگر قصد ندارم در این خصوص صحبتی کنم. این مساله از نظر من تمام شده است و صحبتی دیگر در این خصوص ندارم. باشگاه به عنوان کارفرماست و من و اعضای کادرفنی هدفمان باید ساختن تیم قوی باشد. ما هستیم تا بازیکنان را بهتر آماده کنیم تا هرچه بهتر بازی کنند. هرچه آماده تر باشند برای بازی در تیم ملی هم آماده تر هستند. همان قدر که برای ما موفقیت پرسپولیس اهمیت دارد، از آن مهم تر موفقیت تیم ملی است. همه ما اینجا هستیم که کیفیت فوتبال ایران را بالاببریم تا به آنچه استحقاقش را دارد برسد. در کشور شما فوتبال عالی بازی می شود و بهترین تیم آسیا را دارد و وظیفه ماست که خودمان را به این هدف نزدیک کنیم.