آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۶
ورزش
۱۲

گاف دوباره پرسپولیسی ها

این قسمت رامین رضاییان

با اضافه شدن مهدی طارمی به جمع پرسپولیسی ها و البته اعلام بازگشت احتمالی رامین رضاییان به تمرین، لیست 18 نفره بزرگسالان این تیم برای حضور در لیگ برتر شانزدهم تکمیل است و آنها دیگر جای خالی در این لیست ندارند.

این در حالی است که سرخپوشان هنوز مدافع میانی قابل اطمینان نگرفته اند و فقط سید جلال حسینی و گولیچ هستند که باید در این پست بازی کنند.

رامین رضاییان از روزی که رقابت های لیگ برتر به اتمام رسید ساز جدایی را کوک کرد و گفت که هیچ قراردادی با پرسپولیسی ها ندارد و بازیکن آزاد است.این در حالی است که رامین فصل قبل قراردادی دوساله را امضا کرده بود. اما وجود بندی در قرارداد این بازیکن به او این اجازه را می داد تا اعلام کند بازیکن آزاد است. بندی که خود پرسپولیسی ها از آن بی اطلاع بوده اند!

ماجرا از این قرار است که در قرارداد این بازیکن ملی پوش بندی وجود دارد که اگر تا روز پانزدهم خردادماه مبلغ قرارداد او تسویه نشود این بازیکن آزاد می شود و می تواند به هر تیمی که خواست برود.

جالب اینجاست که با وجود همه تهدید ها و مصاحبه هایی که مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام می دادند، رضاییان باز حرف خودش را می زد آن هم به این دلیل که به نظر پرسپولیسی ها از بند موجود در قرارداد این بازیکن بی اطلاع بودند. نکته اینجاست که پس از روشن شدن ماجرا سرخ ها به تکاپو می افتند تا گاف به وجود آمده را لاپوشانی کنند. به همین دلیل آنها ادعا کردند که 80 درصد رقم قرارداد این بازیکن را تا تاریخ تعیین شده پرداخت کرده اند و 20 درصد از رقم توافق شده هم به دلیل جریمه هایی که این بازیکن شده از قراردادش کسر می شود. ضمن این که 3 درصد هم، مالیات قرارداد او می شود و با حسابی سرانگشتی مبلغ قرارداد رضاییان با پرسپولیسی ها به این بازیکن پرداخت شده است! احتمالابه این دلیل است که رامین روز گذشته و از طریق مدیربرنامه هایش اعلام کرد که از یکی دو روز آینده در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند! شاید او فکر جریمه ها و کسر این مبلغ از قراردادش را نکرده بود که مدام می گفت بازیکن آزاد است. پرسپولیسی ها چنین گاف بزرگی را درباره قرارداد کنعانی زادگان نیز داده بودند.