آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۷۶
حوادث
۱۹

دستبرد 3 کارمند به 4000 سیمکارت اداره پست

سه کارمند اداره پست شهرستان شهریار که شبانه به محل کارشان دستبرد زده و 4000 عدد سیمکارت دزدیده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، اوایل خرداد امسال نماینده حقوقی اداره پست شهرستان شهریار با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستبرد به محل کارش خبر داد.

با تحقیق از نماینده حقوقی اداره پست مشخص شد سارقان شبانه به اداره پست دستبرد زده و 4000 سیمکارت ر ا دزدیده اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی غرب استان تهران برای رازگشایی از این سرقت آغاز شد. ماموران با حضور در اداره پست و بررسی آنجا متوجه شدند سارقان شب رو علاوه بر این سرقت، فیلم های دوربین مداربسته را هم با خود برده و دوربین ها را از کار انداخته اند. بررسی های اولیه نشان می داد هیچ کدام از قفل درها تخریب نشده و سارقان براحتی وارد آنجا شده اند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که ماموران روز های پایانی هفته گذشته به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد سیمکارت های سرقتی به مغازه داران فروخته شده است. سرانجام دو فروشنده سیمکارت ها شناسایی شدند و در بازجویی گفتند که سیمکارت ها را از کامندان اداره پست خریده و بعد آن را فروخته اند.

سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران دراین باره به جام جم گفت: با اعتراف این دو مغازه دار، هویت سه سارق شناسایی شد و با هماهنگی قضایی هر سه نفر آنها بازداشت شدند.

وی اضافه کرد: متهمان اعتراف کردند که با کلیدهای یدکی که داشته اند، شبانه وارد اداره پست شده و با از کار انداختن دوربین های مداربسته، سیمکارت ها را دزدیده و فیلم دوربین مداربسته را هم با خود برده اند. بعد سیمکارت ها را فروخته و هرکدام سهمی نصیبشان شده است.