آرشیو سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۴۸
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

فرهنگ سازی و جریمه متخلفان: آقای صادقی از کرج عنوان کردند خیلی خوشحالم از اینکه افرادی که آشغال از اتومبیل خود بیرون می ریزند جریمه می شوند. امیدوارم این کار با فرهنگ سازی درمدارس، رادیو و تلویزیون و شبکه های اجتماعی فراگیر شود و افرادی که سیگار و پاکت سیگار و آشغال های دیگر را در پیاده روها می ریزند و کنار رودخانه و دریاها را آلوده می کنند جریمه شوند. در شبکه های اجتماعی فیلمی دیدم از سواحل ایران و سواحل روسیه که واقعا شرمنده شدم.

بوی تعفن زباله در اتوبوس: آقای جناب زاده گفتند خط اتوبوس بی آرتی آزادی به تهرانپارس به وسیله حمل و نقل زباله جمع کن های سطح شهر تبدیل شده است و هر بار که سوار این اتوبوس ها می شویم این افراد نیز به همراه زباله هایشان به اتوبوس سوار می شوند که بوی تعفن باعث اذیت وآزار مسافران می شود. لطفا مسئولان اتوبوسرانی فکری به حال این معضل کنند.

نرخ تورم و افزایش تعرفه ها: آقای محمد صناعی نیز چنین بیان کردند چرا دولت نرخ تورم را تک رقمی اعلام کرده است در صورتی که تمام افزایش ها مانند تعرفه پزشکان، مدارس غیر انتفاعی و سایر مواردی که امسال افزایش داشته اند همه حدود 15 درصد هستند. اگر تورم 10 درصد است افزایش تعرفه ها هم می بایست به همین میزان باشد اگر این روال ادامه پیدا کند همیشه نرخ افزایش تعرفه ها از نرخ تورم بالاتر است و فقط کارمندان و حقوق بگیران دولت متضرر می شوند.