آرشیو چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۳۵۶۳
ورزش
۱۵
خبر

پاداش حامی مدال آوران المپیک برای طلایی ها و زنان

کمیته ملی المپیک برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در بازی های ریو 2016 با شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه تفاهمنامه همکاری امضا کرد. کیومرث هاشمی در این باره گفت: عوامل انگیزشی به بالارفتن عملکرد ورزشکاران کمک می کند و وظیفه دولت است از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند.

مطمئنا موفقیتی به دست بیاید این عزیزان نیز در آن سهیم خواهند بود. فرشید گلزاده، مدیرعامل فروشگاه رفاه نیز گفت: تصمیم گرفته شد به مدال آوران طلا50 میلیون تومان پاداش در قالب خرید از فروشگاه اهدا شود. زنان نیز با توجه به جایگاه ویژه ای که دارند، هر مدالی که بگیرند این 50 میلیون تومان پاداش را خواهند گرفت.

همچنین بستگان درجه یک ورزشکاران مدال آور در فروشگاه رفاه مشغول به کار خواهند شد. این موضوع با توسعه کمی و کیفی فروشگاه ها نیز همخوانی دارد. بانوان حتی اگر مدال نگیرند به بهترین بانویی که نتیجه خوبی در المپیک کسب کند نیز این تسهیلات اهدا می شود. ما رفاه کارت المپیک را طراحی کرده ایم و ماهیانه 2 میلیون تومان شارژ می شود که 25 ماه طول می کشد. حالااگر ورزشکاری نیاز به خرید بیشتر یا بازه زمانی طولانی تر داشته باشد، مشکلی نیست و شرایط را برایش فراهم می کنیم.