آرشیو چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۳۵۶۳
صفحه آخر
۱۶
مرور

هشدار دوباره برای قطع درختان: این بار در منطقه 22

24 خرداد: در شبکه های مجازی عکس و خبری درباره قطع هفت اصله درخت چنار قدیمی در خیابان ولیعصر در محدوده پایین تر از چهارراه ولیعصر هم خوان شد و به فاصله کوتاهی اعتراض کاربران و فعالان محیط زیست را ایجاد کرد.

29 خرداد: شهردار منطقه یازده درباره قطع درختان از آفت درختان ولیعصر خبر داد و اینکه دلیل قطع این درختان با وجود آفت و احتمال سقوط و حادثه برای شهروندان بوده است.

5 تیر: رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران می گوید که درختان قطع شده ولیعصر زنده بودند و از بیرون به ظاهر خشک شده و آسیب دیده به نظر می آمدند، اما از درون سالم بوده و به مراقبت نیاز داشتند و نیازی به قطع کردن آنها نبوده.

و امروز

فضای سبز منطقه 22 به دلیل ساخت و ساز در معرض نابودی است. این خبری است که صبح دیروز رییس کمیته محیط زیست اعلام کرد و با نمایش اسلایدهایی مربوط به یک زمین 10 هکتاری در منطقه 22 توضیح داد: «در این زمین تعداد بی شماری درخت وجود دارد که برای ساخت و ساز در حال گچ ریزی و فنس کشی است. زمین متعلق به تعاونی مسکن کارکنان حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران است که بنری برای ساخت و ساز در 21 طبقه و 20 واحد تجاری آن نصب شده است».