آرشیو شنبه ۲ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۹۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

یک شهید دست بسته غواص کربلای 4 شناسایی شد

یکی از شهدای دست بسته غواص عملیات کربلای 4، شناسایی و در همدان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

همدان- خبرنگار کیهان: پس از گذشت یک سال از تفحص شهدای دست بسته غواص عملیات کربلای 4 و آزمایشات دی ان ای، یکی از شهدای گردان 155 لشکر 32 انصارالحسین(ع) شناسایی و همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) با دیگر شهدای گمنام تشییع و در گلزار شهدای شهر همدان به خاک سپرده می شوند.

نماینده کمیته جست وجوی شهدای مفقودان در استان همدان با رسانه ای کردن این خبر گفت: این شهید به همراه دو تن دیگر از شهدای شناسایی شده استان همدان، میهمان همدانی ها می شوند.

بهرام دوست پرست با بیان اینکه این شهدا پس از تطبیق دی ان ای شناسایی شده اند افزود: این سه شهید، از شهدای مفقود الجسد استان همدان هستند که در مناطق عملیاتی میمک، نفت شهر و ام الرصاص تفحص شده اند.

او با بیان اینکه این شهدا به همراه 4 شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق(ع) تشییع و خاکسپاری می شوند ادامه داد: یک تن از این شهدا از جمله شهدای غواص دست بسته بوده که خرداد پارسال به همراه 275 شهید دیگر در تهران تشییع شدند.

نماینده کمیته جستجوی شهدای مفقودان در استان همدان گفت: این شهید از رزمندگان گردان 155 لشکر انصارالحسین(ع) بوده که دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.

بهرام دوست پرست بیان کرد: این شهدای گمنام که در حوزه علمیه نهاوند، ستاد ناجای استان و اردوگاه ابوذر به خاک سپرده می شوند، متعلق به عملیات کربلای 4 و ایذایی والفجر 8 هستند و در منطقه ام الرصاص تفحص شده اند.