آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۴
ورزش
۱۸

کوتاه از فوتبال

پیروزی قطر مقابل الغرافه

تیم ملی فوتبال قطر که یکی از حریفان ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به شمار می آید، در دیداری دوستانه به مصاف الغرافه رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر یک قطر به پایان رسید.این دیدار پشت درهای بسته برگزار شد، زیرا سرمربی تیم ملی فوتبال قطر پیش از بازی حساس برابر ایران تصمیم گرفت ترکیب تیمش ناشناخته باقی بماند. دیدار ایران و قطر 11 شهریورماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

عرض پیما به جام جهانی فوتسال رسید

داور بین المللی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی 2016 کلمبیا قضاوت خواهد کرد.

دپارتمان داوری فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی 40 داوری را که قرار است در مسابقات جام جهانی فوتسال 2016 قضاوت کنند، اعلام کرد. بر این اساس وحید عرض پیما، داور بین المللی فوتسال کشورمان نیز در این تورنمنت حضور پیدا خواهد کرد. این رقابت ها از تاریخ 10 سپتامبر تا یکم اکتبر (20 شهریور تا 10 مهر) به میزبانی شهرهای کالی، مدلین و بوکارامانگا در کلمبیا برگزار خواهد شد.

پرداخت مطالبات ایرانی ها توسط AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالبات سه باشگاه حاضر در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را پرداخت کرد.

پس از مذاکرات صورت گرفته بین هیات ایرانی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC مطالبات باشگاه های ذوب آهن اصفهان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز را در ارتباط با حضور این سه تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2016 به صورت نقدی پرداخت کرد.

پاداش هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نظر می گیرد مربوط به پیروزی و مساوی در هر بازی، دیدارهای خارج از خانه و صعود از مرحله ای به مرحله دیگر است.