آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۴
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

تساوی الشحانیه و پولادی

تیم فوتبال الشحانیه قطر در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آلمان به مصاف تیم الشعب امارات رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهرداد پولادی، بازیکن اسبق پرسپولیس در این فصل برای این تیم قطری بازی می کند. او در این دیدار مثل همیشه 90 دقیقه کامل برای تیمش بازی کرد. الشحانیه فردا از آلمان به دوحه برمی گردد.

پیگیری تمرینات تیم ملی در کاورچیانو

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دیروز هم با حضور در سالن ورزشی مجموعه کاورچیانو ایتالیا به تمرینات خود ادامه دادند. این تمرین حدود 60 دقیقه طول کشید تا باتوجه به برنامه ریزی کادر فنی، ملی پوشان فوتبال ایران یک گام دیگر به کسب آمادگی نهایی خود نزدیک تر شوند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که از شنبه گذشته اردویی 13 روزه را در کاورچیانو ایتالیا آغاز کرده اند، هر روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می کنند.

استقلال به مصاف صبای قم می رود

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال استقلال که قرار بود دوازدهم شهریور در دیداری دوستانه به مصاف پیکان برود بعد از لغو این بازی در دیداری دوستانه سیزدهم شهریور به مصاف صبا و شاگردان صمد مرفاوی خواهد رفت.این مسابقه قرار است در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود.

افشاکننده پرونده دوپینگ روسیه تهدید به مرگ شد

روزنامه نگار و سازنده فیلم مستندی که دوپینگ در ورزش روسیه را افشا کرد در مصاحبه ای اعلام کرد که در مسیر ساخت این فیلم هر روز مورد تهدید و اهانت های زیادی واقع می شود.

این روزنامه نگار آلمانی اعلام کرده بود که پیش از انتشار فیلم مربوط به دوپینگ در ورزش روسیه، کارهای زیادی در همین ارتباط در ورزش آلمان هم انجام داده است. سپلت در این ارتباط به گازته دلااسپورت می گوید: هر روز من توهین و تهدید می شنوم. وقتی می خواهی حقایق را بر ملاکنی، کار کردن اصلا آسان نیست. در این کار پرده از راز بسیاری از تقلب ها و رفتارهای خلاف قانون در ورزش برداشته ام.