آرشیو سه‌شنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۹
ورزشی
۲۳

اخبار

کیمیا علیزاده: با جوایزم می خواهم برای کودکان کار سرپناه بسازم

کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال آور کشورمان در المپیک درخصوص پاداش مدال آوری اش در ریو گفت: همیشه از خدا می خواستم پولدار شوم تا بتوانم برای کودکان کار سرپناه درست کنم و به آنها کمک کنم، خدارا شکر که الان توانایی این کار را دارم و می خواهم عهدی را که با خدا بسته ام، به جا بیاورم.

تکذیب شایعه جدایی «برانکو» توسط سرخ ها

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پاسخ به شایعه هایی که پیرامون جدایی احتمالی برانکو ایوانکوویچ از این تیم به وجود آمده است، این امر را بی اساس شمرد. وی این ادعا را که این مربی کروات در پی سفرهای اخیرش به امارات قصد پیوستن به تیمی در آن سامان را دارد، رد کرد و گفت: برانکو اخیرا قراردادش را با ما برای مدت دو سال تمدید کرده است. آیا از نظر شما این مقدمه ای بر رفتن اوست؟!

محمودی: خداحافظی نه، می خواهم یک سال استراحت کنم

دیروز در رسانه های مختلف و شبکه های مجازی، خبری درباره یکی از اعضای تیم ملی والیبال منتشر شد که شوکه کننده بود. اینکه شهرام محمودی خداحافظی رسمی خود را از تیم ملی اعلام کرده است. شهرام محمودی درباره این خبر گفت: «با چند پزشک متخصص مشورت کردم و همگی متفق القول تاکید کردند که برای رفع مصدومیت ها نباید 12 ماه سال را به شکل متوالی درگیر مسابقه باشم. با توجه به این شرایط تصمیم گرفتم که یک سال استراحت کنم. بعد از این یک سال هم شرایط را بررسی خواهم کرد تا ببینم آیا امکان بازی خواهد بود یا نه.»