آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۷
ورزش
۱۸

عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از خوردبین

همین چند روز پیش بود که رادوشوویچ، دروازه بان دوم پرسپولیسی ها به دلیل این که مدارکش برای سفر به کشورش آماده نبود، محمود خوردبین را به باد انتقاد گرفت و حتی بعضی ها مدعی شدند که ادای سرپرست پرسپولیسی ها را درآورد!

این اتفاق در حالی رخ داد که برخی از بازیکنان پرسپولیس مقابل این رفتار ناشایست رادوشوویچ موضع گرفتند و این رفتار دروازه بان کروات را مصداق بارز بی ادبی عنوان کردند. با گذشت چند روز از این اتفاق به نظر می رسد که خود رادوشوویچ هم متوجه اشتباهی که کرده، شده و به همین دلیل می گوید: خوردبین، سرپرست و بزرگ تر تیم است. کارم اشتباه بود و از همین جا از او عذرخواهی می کنم. امیدوارم ایشان مرا ببخشند.

او ادامه داد: واقعا کمی به هم ریخته بودم و نمی دانم چرا آن رفتار را انجام دادم. تمام تلاشم را می کنم تا از این به بعد برای تیم حاشیه درست نکنم. رادوشوویچ گفت: می دانم که بیرانوند، دروازه بان شماره یک پرسپولیس است با این حال خیلی دلم می خواهد که در یک بازی برای پرسپولیس به میدان بروم. تمام تلاشم را در این زمینه می کنم و امیدوارم روزی هم به من فرصت بازی برسد.پرسپولیس این روزها دارد خوب نتیجه می گیرد. ما با شکست دادن سپاهان با روحیه به تعطیلات رفتیم و از این اتفاق خیلی خوشحالم.