آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۰
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* در حاشیه هشتاد و نهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در قطر و در اجلاس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا تصمیم گرفته شد تا اولین دوره مسابقات قهرمانی تریال آسیا در بخش مردان مهرماه سال آینده در ایران برگزار شود.

* وزیر مستعفی ورزش و جوانان ضمن رد تمام اظهارنظرهایی که در طی روزهای گذشته به نقل از او در رسانه های مختلف منتشر شده تاکید کرد که از هیچ کس گلایه ای ندارد و از تغییرات ایجاد شده نیز استقبال کرده است. محمود گودرزی اظهار کرد: از روز پس از استعفا، بعضا نقل قول هایی عجیب از زبان من در رسانه های مختلف مطرح و بازنشر شده که بر این اساس ضمن رد تمام این اظهارنظرها، تاکید می کنم که هیچ گفت وگویی با هیچ رسانه ای نداشته ام و تمام نقل قول های مطرح شده مردود است.وزیر مستعفی ورزش و جوانان همچنین درباره استعفایش از وزارت ورزش و جوانان گفت: شخصا از تغییرات در دولت استقبال کرده ام و در این موضوع هیچ گلایه ای از هیچ کس وجود ندارد. ضمن اینکه هیچ ادعایی و هیچ زاویه ای با مجموعه دولت نداشته و ندارم و برای وزیر آینده ورزش و جوانان نیز آرزوی توفیق دارم.

* در دومین روز از رقابت های لیگ جهانی بسکتبال سه در سه دانشجویان که در چین در جریان است تیم بسکتبال سه نفره دانشگاه پیام نور دیروز با کسب سومین پیروزی مقابل تیم صربستان قهرمان اروپا به عنوان تیم اول گروه خود راهی دور بعد شد. تیم بسکتبال دانشگاه پیام نور در یک بازی بسیار نزدیک موفق به شکست تیم قدرتمند صربستان با نتیجه 16 بر 15 شد و به عنوان سر گروه از گروه B ضمن صعود به جمع هشت تیم برتر جهان باید امروز با یکی از تیم های کرواسی یا سوئیس مسابقه دهد.

*نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در حکمی محمدرضا کاشانی را به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب کرد.پریچهره همچنین اصغر خالقی، دبیر پیشین فدراسیون را به عنوان مشاور فنی خود معرفی کرد.خالقی پیش از این به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت می کرد، اما پس از اجرای قانون منع حضور بازنشسته ها، از این سمت کنار رفته بود. البته وی با استفاده از یک تبصره توانست یکبار دیگر مجوز فعالیت در فدراسیون را به دست بیاورد.