آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
سینما
۱۲

جنجال علیرضا خمسه در عروسی!

علیرضا خمسه، بازیگر تلویزیون و سینما و آثاری چون «دو نفر و نصفی»، «جیب برها به بهشت نمی روند» و «من زمین را دوست دارم»، زمانی فعالیت چشمگیری در سینما داشت. اما او در سال های اخیر بیشتر در تلویزیون ظاهر شده و اتفاقا نقش های خوبی هم بازی کرد؛ از جمله نقش باباپنجعلی در مجموعه «پایتخت». خمسه دو سال قبل در فیلمی به نام «جنجال در عروسی» بازی کرد که از آن به عنوان اولین فیلم سه بعدی کودک و نوجوان سینمای ایران نام می برند. قرار است این اثر سینمایی از 11 آذر اکران شود.

به گزارش جام جم، «جنجال در عروسی» سومین فیلم بلند سینمایی سیدرضا خطیبی است و تهیه کنندگی آن را محمد احمدی به عهده دارد. این فیلم محصول مشترک ایران و فرانسه است.

این فیلم از 11 آذر به صورت سه بعدی در سینماهای مجهز به این سیستم و همچنین به طور همزمان به صورت دو بعدی در دیگر سالن ها اکران عمومی می شود.

در خلاصه داستان «جنجال در عروسی» که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، آمده است: در یک مراسم عروسی، کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند. بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، برای همین تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

علاوه بر علیرضا خمسه، بازیگران دیگری چون میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست و مرتضی ضرابی هم در این فیلم بازی کرده اند.

رضا خطیبی، کارگردان «جنجال در عروسی»، پیش از این فیلم هایی چون «حریم» و «در شهر خبری نیست، هست» را ساخته است.