آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
سینما
۱۲

بازی رویگری در «زنی با ارابه چوبی»

همین چند ماه پیش بود که شایعاتی درباره بیماری دوباره و بستری شدن رضا رویگری، بازیگر و خواننده کشورمان منتشر شد که خوشبختانه واقعیت نداشت و موضوع فقط یک مسمومیت ساده بود. پس از آن هم حضور این هنرمند در یکی دو مراسم و محفل سینمایی، بر سلامت و روند بهبود او صحه گذاشت. بازیگر فیلم هایی چون «خانه خلوت»، «بوتیک» و «شور شیرین»، قرار است بزودی در فیلمی به نام «زنی با ارابه چوبی» بازی کند.

البته این فیلم قرار بود 12 مهر کلید بخورد، اما به دلایلی ساخت آن به تعویق افتاد. خداداد جلالی، کارگردان «زنی با ارابه چوبی» در این خصوص به مهر گفت: طی چند روز آینده زمان دقیق کلید خوردن این فیلم مشخص می شود، زیرا با توجه به آماده نشدن دو لوکیشن فیلم، زمان آغاز فیلمبرداری به تعویق افتاد. البته بارش باران هم از دیگر عوامل این موضوع بود. این را هم باید بگویم تمام صحنه های این فیلم در شمال کشور و در منطقه لاهیجان فیلمبرداری می شود.

او افزود: جز لعیا زنگنه که هنوز تکلیف حضور او در این فیلم مشخص نیست، تمام عوامل انتخاب شده اند. تاکنون حضور افرادی همچون رضا رویگری، حدیث فولادوند، رامین پورایمان، اردشیر کاظمی، محمد شیری، علیرضا جلالی تبار، ایمان صفا، امیر دژاکام، معصومه آقاجانی، بهزاد خداویسی، فریده دریامج و محمود بصیری، به عنوان بازیگر در این پروژه قطعی شده است.

«زنی با ارابه چوبی» به تهیه کنندگی محمدحسن نجم، قصه زندگی دو دانشجوی فلسفه را روایت می کند که به شمال کشور سفر می کنند تا تحقیقات فلسفی انجام دهند.