آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
تپش روز
۵

قتل به خاطر خریداران مواد مخدر

قاتلی که در جریان نزاع مرتکب قتل شده بود، با گذشت اولیای دم از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش جام جم، 14 آبان 88 ماموران کلانتری خزانه در جریان مرگ مشکوک مردی در یکی از بیمارستان ها قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شد که مرد جوان بر اثر اصابت ضربه چاقو به سفید رانش مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

در ادامه عامل جنایت به نام سهیل شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و پس از محاکمه به قصاص محکوم شد. با تائید حکم قصاص در دیوان عالی کشور، قاتل در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت که با گذشت اولیای دم از مرگ نجات یافت.

دیروز متهم از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت و گفت: من و مقتول موادفروشی می کردیم. البته مدتی بود من کابینت سازی می کردم و مواد نمی فروختم. او تصور می کرد که من مشتری های او را به سمت خودم کشانده ام. چند بار بر سر این موضوع درگیر شدیم. روز جنایت سد راهم شد و با قمه شیشه ماشینم را شکست و به طرفم حمله ور شد. من هم با چاقو ضربه ای به پایش زدم و فکر نمی کردم باعث مرگ او شود. او را دیر به بیمارستان رساندند و باعث مرگش شد.

وی ادامه داد: هفت سال است در زندان هستم و در این مدت توبه کرده و نماز و قرآن می خوانم. رفتارم را اصلاح کرده ام و درخواست بخشش دارم.

با دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده اند.