آرشیو یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۹
ورزش
۱۸

پیروانی: فکر کردن به گذشته ما را از اهدافمان دور می کند

لحظه شماری جوانان برای بازی با ازبکستان

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا مقدماتی جام جهانی از امروز با برگزاری 2 مسابقه آغاز می شود، اما نگاه فوتبالدوستان ایرانی به بازی های فرداست؛ جایی که تیم جوانان کشورمان در ورزشگاه خلیفه به مصاف ازبکستان می رود.

ایران گرچه با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد، اما در مصاف با 3 تیم ژاپن، قطر و یمن بدون شکست بود. حالاتیم بدون شکست پیروانی آماده می شود تا با ازبکستان، تیم بدون شکست و صدرنشین گروه D بازی کند. امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ازبکستان گفت: بازیکنان من این آمادگی را دارند تا روز دوشنبه با ارائه یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند نتیجه لازم را بدست آورند. تقدیر چنین بوده که از ابتدای مسابقات تا فینال با رقبای سرسخت مواجه شویم ولی ما برای پیروزی بر هر تیمی همدل و هم قسم شده ایم و بازیکنانم با روحیه بالاو تمرکز عالی برای بازی روز دوشنبه لحظه شماری می کنند.

پیروانی در پایان درباره این که تیم های شما حدودا 15 سال است که در مسابقات جوانان آسیا نتوانسته اند جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کنند، تصریح کرد: گذشته تمام شده است و فکر کردن به گذشته ما را از اهدافمان دور می کند. من در لحظه زندگی می کنم و نگاهم به آینده است زیرا من و تیمم همواره حرکت مان رو به جلو بوده است. وقت خود را صرف اتفاقات گذشته نمی کنم زیرا نه در به وجود آمدن آن نقشی داشته و نه توان تغییر آن را دارم. برای من و تیمم گذشته تمام شده است حتی بازی های مرحله گروهی نیز برای ما پایان یافته است. پس بهتر است با امید و لبخند درباره آینده صحبت کنیم، زیرا آینده برای این نسل جدیدی است که پا به عرصه گذاشته است.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی

امروز، یکشنبه- دوم آبان: عراق عربستان (ساعت 16:45در ورزشگاه خلیفه)

بحرین ویتنام (ساعت 19:45 در ورزشگاه ملی بحرین)

فردا دوشنبه- سوم آبان: ژاپن تاجیکستان (ساعت 16:45 در ورزشگاه ملی بحرین)

ایران ازبکستان (ساعت 19:45 در ورزشگاه خلیفه)