آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۱
شهرستان ها
۷

مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان: پارکینگ مرزهای شلمچه و چذابه تا اربعین آماده می شود

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: هم اکنون پارکینگ مرزهای شلمچه و چذابه برای خدمت به زائران حسینی در حال ساخت است و تا اربعین آماده می شود.

پیمان کاظمی نژاد اظهار کرد: از سال گذشته در کشور ستادی برای مراسم اربعین تشکیل شد و در همین راستا یک سری کمیته هایی برای این ستاد مشخص شد که در بحث عمرانی نیز عمده مسائل مربوط به خدمات رسانی زائران در کمیته زیر ساخت دنبال می شود.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان تصریح کرد: استان هایی را به عنوان استان معین مشخص کردند که تهران از دو سال قبل در مرزهای این استان حضور داشته و تمام امکانات استان نیز برای این امر بسیج شده است.

کاظمی نژاد ادامه داد: جلسات مربوطه در وزارت کشور هم تشکیل شده و اکنون در شلمچه به جز پارکینگ ها که در حال ساخت است مشکل دیگری نداریم.

وی گفت: پایانه و ترمینال خروجی مرز شلمچه به سمت عراق هم راه افتاده که پارکینگ ها نیز تا زمان اربعین با تقسیم کار آماده می شود و چشمه های توالت نیز به همین صورت آماده است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان عنوان کرد: در چذابه یک مقدار مشکل مسیرهای ترددی را داشتیم که اکنون زیرساخت ها از سمت سوسنگرد به چذابه در حال انجام و با سرعت بسیار مناسبی مسیرهای ترددی در حال ساخت هستند.

وی افزود: پارکینگ های این مرز نیز در حال احداث هستند و سایر تمهیدات لازم نیز فراهم شده است. همچنین شهرداری های مختلف نیز مواکبی را برای خدمات رسانی به زائران حسینی مهیا کرده اند.