آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۱
شهرستان ها
۷

نیاز ستاد مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی به پزشک، دارو و آمبولانس

رئیس شورای هماهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی خواستار رفع نیاز به آمبولانس، دندانپزشک، پزشک، روان پزشک و داروی بیماران تحت پوشش شد.

تبریز- خبرنگار کیهان: محمدعلی نصرتی گفت: برای حمایت از معتادان بیمار موردنظر کمبود آمبولانس، دندانپزشک و پزشک وجود دارد و توان تهیه داروهای بیماران و مشکلات آب و برق و فاضلاب نیز مطرح هستند.

نصرتی با عنوان این که آذربایجان شرقی تنها استانی است که بودجه ای از تهران دریافت نمی کند میانگین تعداد بیماران در مرکز درمانی ماده 16 را 200 نفر اعلام کرد.

وی در عین حال تصریح کرد 11 هزار و 149 قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر در نیمه اول امسال دستگیر و 15 باند قاچاق موادمخدر نیز متلاشی شده اند. اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: با فعالیت های انجام شده مانند فعال استاندار آذربایجان شرقی نیز خواستار اقدامات سریع و اساسی از سوی علوم پزشکی تبریز و بهزیستی و بیمه بر ضرورت حل و فصل سریع و مناسب ستاد مبارزه با موادمخدر به آمبولانس، تسهیلات بیمه، پزشک و مددکار شد و بر صدور مجوز بستری شدن در مرکز ماده 16 تاکید کرد و از مراکز ذی ربط خواست در مسیر رفع این نیازها، بهانه نیاورند و به وظایف خود عمل کنند.