آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۷۱
اخبار کشور
۳

اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شنبه شب طی مراسم باشکوهی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه - نجفی، استاندار گیلان - حجت الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی- محمدزاده، رئیس شبکه قرآن سیما - میعاد صالحی، رئیس رادیو قرآن و جمع کثیری از مردم قرآن دوست گیلان در سالن جام جم مجتمع فرهنگی زیباکنار رشت به کار خود در بخش برادران پایان داد. در این آئین معنوی نفرات برتر هر رشته معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش فارس اخذ درجه عالی رشته قرائت به سعید پرویزی از تهران، امیر لعل اول از خراسان رضوی، حامد علیزاده خراسان رضوی و محمدحسن موحدی از تهران رسید.

حسین رفیعی از گیلان در رشته قرائت رتبه ممتاز را کسب کرد و سیدمصطفی حسینی از قزوین نیز رتبه ممتاز را در این رشته به دست آورد.

در حفظ کل قرآن کریم نیز کسب رتبه عالی به پیمان ایازی از استان مازندران، محمدرضا جاهدی نیا از خراسان رضوی، محمود محمدنیا از خراسان رضوی، محمدعلی اسلامی از تهران رسید.

در حفظ کل قرآن کریم ابوذر کرمی از استان مرکزی، سعید علی اکبری از استان قزوین و کریم رضا گلشاهی از خراسان رضوی موفق به کسب رتبه ممتاز شدند.

سعید علی اکبری قاری روشندل، هدیه خود را به خانواده های شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

بنا بر این گزارش مسابقات سراسری قرآن کریم سال آینده در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

مسابقات سراسری قرآن کریم در زیباکنار در بخش خواهران از فردا دوم آبان ماه جاری آغاز می شود و تا هفتم آبان ادامه می یابد.