آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۲
فوتبال ایران
۱۱

رمزگشایی از پیغام رحمتی برای مربی سابق استقلال

تا 10 سال دیگر نمی توانی به تیم برگردی؟!

مهدی رحمتی، دروازه بان استقلال که در هفته های اخیر دوباره اوج گرفته و نقش مهمی در بردهای تیمش داشته، در تازه ترین مصاحبه خود حرف های جالبی بر زبان آورده است. دروازه بان 33 ساله تیم ملی در این مصاحبه گفته تا 43 سالگی قصد دارد فوتبال بازی کند. او چندی قبل در مصاحبه ای گفت تا زمانی که بوفون بازی کند، به بازیگری ادامه می دهد. در واقع دروازه بان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس بود که باید زمان خداحافظی مهدی را تعیین می کرد.

بوفون در حال حاضر 38 ساله است و احتمالاچند سال دیگر به بازیگری ادامه می دهد. رحمتی ولی در تازه ترین مصاحبه خود حرفش را تغییر داد و گفت قصد دارد تا 10 سال دیگر یعنی 43 سالگی فوتبال بازی کند.

گلر استقلال می خواهد فوتبالش در استقلال تمام شود و به همین دلیل، خیلی ها پیش بینی می کنند او با این حرف به باشگاه علنا گفته حتی پس از پایان قراردادش می خواهد به کارش در این باشگاه ادامه دهد. رحمتی سه سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد و یک سال پس از قرارداد منصوریان با استقلال، قراردادش به پایان می رسد. رحمتی اما می خواهد دوباره در استقلال بماند و معتقد است هم بدنش می کشد و هم از نظر فنی می تواند خواسته های کادر فنی را برآورده کند.

البته از نظر بعضی ها رحمتی زودتر از فوتبال خداحافظی می کند و حرفی که زده، معنا و مفهوم دیگری هم دارد. رحمتی با بعضی استقلالی های قدیمی مشکل دارد و معمولاوقتی در استقلال بوده، آنها نبوده اند و برعکس هم اتفاق افتاده است. سال گذشته این مساله برهمگان برملاشد و پرده از اختلاف های عمیق بین او و یکی از مربیان سابق استقلال برداشته شد. گفته می شود این حرف های رحمتی، پیغامی برای این مربی است که بگوید تا 10 سال دیگر در استقلال می ماند و نباید او فکر بازگشت به تیم را حالاحالاها در سرش داشته باشد!