آرشیو چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۷۲
فوتبال ایران
۱۱

کریم انصاری فرد: به بایرن مونیخ یونان باختیم

تیم ما بد نتیجه نگرفته است

تیم پانینیوس که با درخشش کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی حتی صدرنشین لیگ یونان هم شده بود، در دو هفته گذشته لیگ سقوطی آزاد در جدول داشت و به رده هفتم رسید. این تیم با شکست مقابل المپیاکوس و تساوی مقابل AEK جایگاه خود را در بالای جدول از دست داد و شش پله سقوط کرد؛ چراکه رقبا توانستند در بازی های خود موفق باشند.

انصاری فرد، مهاجم ایرانی پانینیوس درباره آخرین شرایط تیمش می گوید: متاسفانه به المپیاکوس در زمین خودمان باختیم، تیمی که سال گذشته قهرمان لیگ شد و امسال هم صدر جدول است. آنها هر سال هزینه های زیادی می کنند و مثل بایرن مونیخ یونان هستند. البته مقابل AEK نتیجه بدی نگرفتیم و در زمین آنها مساوی کردیم. با این حال رقبا چون بردند ما کمی از صدر فاصله گرفتیم. الان هم اتفاقی نیفتاده است.

انصاری فرد توضیح می دهد: تا اینجای کار چهار برد، یک مساوی و دو شکست داشته ایم که آمار بدی نیست. تیم ما نسبت به تیم های دیگر هر سال هزینه کمتری می کند؛ ولی خدا را شکر در این دو سال بد نتیجه نگرفته ایم. همین تیم AEK که با آنها مساوی کردیم از قدرت های اصلی فوتبال یونان هستند. در کل وضعیت تیم خوب است و ان شاءالله بهتر هم می شود.

او در پایان می گوید: ما هفته آینده با لاریسا بازی داریم که بازی سختی است چون باید در خانه حریف بازی کنیم. این دومین بازی متوالی خارج از خانه ماست. خدا را شکر تا اینجا مسئولان تیم از من و مسعود هم راضی هستند و ان شاءالله از این به بعد هم بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم.