آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۷۲
صفحه آخر
۲۴

شنبه بازار فرهنگ

آغاز بلیت فروشی کنسرت کیهان کلهر در تهران

سایت تیوال از ساعت 14 امروز، بلیت فروشی کنسرت «پردگیان باغ سکوت» کیهان کلهر را در تهران آغاز می کند. این مجموعه کنسرت که پس از برگزاری کنسرت های دونوازی اش به همراه اردال ارزنجان از 13 تا 16 آذرماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد، در روزهای 14 و 15 دی ماه امسال در تالار وحدت تهران خواهد بود.

دومین نشست «ارتباطات علم در ایران»

دومین نشست از سلسله نشست های «ارتباطات علم در ایران» با عنوان ارتباطات علمی، علم سنجی، آلتمتریکس، امروز ساعت 10 صبح در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند (64 غربی)برگزار می شود.

رونمایی کتاب «روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی»

در سی و پنجمین نشست تخصصی گروه روش شناسی پژوهش، کتاب «روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی با تاکید بر گرانددتئوری» با سخنرانی مقصود فراستخواه (نویسنده)، امروز ساعت 17 در طبقه چهارم دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس واقع در بزرگراه جلال آل احمد زیر پل گیشا رونمایی می شود.

هم اندیشی علمای دینی ایران و حوزه قفقاز

هم اندیشی علمای دینی ایران و حوزه قفقاز با عنوان «نقش رهبران مسلمان در مقابله با گسترش افراط گرایی و خشونت» امروز ساعت 15 در حسینیه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی واقع در بزرگراه رسالت، روبه روی در شمالی مصلی برگزار می شود