آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۰۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

پیدا شدن دختر 2 ساله تهرانی پس از 13 روز

دختر دو ساله ای که در بازار عبدل آباد مفقود شده بود، پس از 13 روز در منطقه مرتضی گرد پیدا شد.

به گزارش تسنیم، بعدازظهر 23 آبان ماه جاری پدری با مراجعه به ماموران پلیس اعلام کرد که دختر دو ساله اش «زهرا» مفقود شده و از پلیس برای یافتن دخترش کمک خواست.

وی در ادامه اظهاراتش به ماموران گفت: امروز (23 آبان) همسرم، دخترم و خواهرم برای خرید به بازار عبدل آباد رفته بودند که در یک لحظه همسرم دست زهرا را برای پرسیدن قیمت لباس رها کرد و زهرا پس از آن مفقود شد، بعد از آن تمام بازار را گشتیم اما زهرا پیدا نشد.

پس از ثبت مفقودی دختر دو ساله تیمی از ماموران اداره آگاهی با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای یافتن زهرا دست به کار شدند، عکس های زهرا در محل مفقود شدنش نصب شد و تصویر این دختربچه برای کمک به یافتنش با دستور بازپرس پرونده در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

تحقیقات برای یافتن این کودک دو ساله ادامه داشت تا اینکه بعدازظهر ششم آذر ماه مردی در تماس با خانواده زهرا از پیدا شدن دخترشان خبر داد و به آنها گفت: دختر کوچک سرگردانی را در منطقه مرتضی گرد دیدم و با توجه به عکسی که از این دختر در خیابان ها و رسانه ها دیدم به احتمال زیاد، این دختربچه، دختر شما است.

با این تماس، پدر و مادر زهرا خودشان را به سرعت به محل پیدا شدن دختربچه در منطقه مرتضی گرد رساندند و پس از 13 روز دخترشان زهرا را پیدا کردند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده و معمای 13 روز سرگردانی دختر دو ساله از سوی کارآگاهان پلیس اداره آگاهی تهران ادامه دارد.