آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۴
ورزش
۱۸

قوچان نژاد: در اوج هستم

معتبرترین نشریه فوتبال هلند نام ملی پوش ایرانی تیم هیرنوین را در جمع پنج بازیکن برتر هفته پانزدهم اردویژه قرار داد.

سایت مجله فوتبال اینترنشنال دقایقی پس از پایان دیدارهای شب گذشته (یکشنبه) هفته پانزدهم اردویژه هلند ینس تورنسترا، هافبک ملی پوش تیم فاینورد را به عنوان بهترین بازیکن این هفته معرفی کرد. رضا قوچان نژاد، مهاجم هیرنوین نیز که در دیدار هفته پانزدهم اردویژه هلند برابر ایگلز دو بار گلزنی کرد با دریافت نمره 5/7 به جمع پنج بازیکن برتر راه یافت.

قوچان نژاد در تازه ترین اظهارنظر خود تصریح کرده است: در فرم بسیار خوبی قرار دارم. من عاشق فوتبالم و بنابراین همواره می خواهم با تمام توانم بازی کنم. من مناسب هیرنوین هستم و در طول تمرینات هفتگی با تیمم هماهنگ می شوم. تمامی اعضای این تیم با هم هماهنگ هستند و این مساله دلیلی برای نوع بازی خوب هیرنوین است.

یک پیشنهاد خنده دار

در این میان ملی پوش ایرانی تیم هیرنوین در خصوص پیشنهاد تیم بحران زده ایگلز به روزنامه شمال هلند گفت: پیشنهاد تیم ایگلز به من خبری سرگرم کننده و خنده آور است! من این تیم را در شرایط بدی ترک کرده بودم و لحظه های ناخوشایندی با هواداران ایگلز داشتم. دوران بد من در این تیم بیشتر از لحظه های خوبم بود.

رضا قوچان نژاد افزود: علاوه بر مسائلی که گفتم تیم ایگلز در شرایط دشواری قرار دارد و با ناامیدی بازی می کند. هیرنوین در بازی اخیر برابر این تیم بویژه در نیمه دوم می توانست با اختلاف پنج یا شش گل به برتری برسد.