آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۴
ورزش
۱۸

طاهری: پرسپولیس برای آسیا تقویت می شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تقویت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تاکنون صحبت های زیادی در این خصوص با برانکو انجام داده ایم. موارد مختلف را بررسی کردیم و مطمئنا تیم مان را برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا تقویت می کنیم.

طاهری به ایسنا گفت: باید ببینیم خواسته های برانکو چه چیزی است و براساس نظر سرمربی تیم اقدام کنیم. هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم که چه بازیکنی به جمع ما اضافه شود. او درباره آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه اظهار کرد: نگرانی شدیدی درباره این پرونده دارم. فیفا رای خود را در این مورد صادر کرده و ما هم طبق قانون اعتراض کردیم و داوری تعیین کردیم تا به این اعتراض رسیدگی کند. منتظریم در آینده نزدیک رای نهایی صادر شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

نمایندگان پرسپولیس در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

محمود خوردبین همراه دو نفر از نمایندگان باشگاه پرسپولیس برای شرکت در کلاس های توجیهی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قرعه کشی این رقابت ها شنبه عازم کوالالامپور مالزی خواهند شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا کلاس های توجیهی در نظر گرفته تا قوانین و مسائل مربوط به بازی های لیگ قهرمانان آسیا را برای آنها تشریح کند.

از هر باشگاه سرپرست تیم به اتفاق مدیر رسانه ای و نماینده روابط بین الملل باشگاه در این کلاس های توجیهی شرکت خواهند کرد. باشگاه پرسپولیس هنوز اعلام نکرده کدام یک از اعضای این تیم در کلاس های توجیهی لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهند کرد. مراسم قرعه کشی رقابت های فصل 172016 لیگ قهرمانان آسیا 23 آذر برگزار خواهد شد و تیم های استقلال خوزستان، پرسپولیس و ذوب آهن به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا رقبای خود را خواهند شناخت و رقیب تیم استقلال تهران در مرحله پلی آف مشخص خواهد شد.

اخبار دریافتی ما حکایت از آن دارد با توجه به تعویق بازی پرسپولیس مقابل پدیده از پنجشنبه به جمعه، نمایندگان باشگاه پرسپولیس برای سفر به مالزی با مشکل مواجه شده اند؛ چراکه بلیت آنها برای سفر به مالزی رزرو شده و با توجه به تعویق یکروزه بازی آنها برای سفر از مشهد به تهران و رسیدن به پرواز مالزی به مشکل خورده اند!