آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۸
تپش روز
۵

سفر با مترو برای سرقت از زنان

زن سابقه دارکه با سوار شدن به ایستگاه های مترو، جیب مسافران را می زد، در جریان دزدی آخرش بازداشت شد.

به گزارش جام جم، ظهر یازدهم دی امسال ماموران مستقر در ایستگاه دروازه دولت تهران متوجه درگیری میان دو زن مسافر شدند. ماموران با تحقیقات اولیه متوجه شدند یکی از آنها مسافراست و دیگری در مترو جیب او را زده و گوشی تلفن همراه و مدارکش را دزدیده است.

ماموران در بازرسی کیف زن جوان به نام سمیه، علاوه بر مدارک و اموال مسروقه شاکی، اموال سرقتی دیگری را هم که متعلق به افراد مختلفی بود، کشف کردند.

این زن با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

ماموران ابتدا به بررسی سوابق کیفری او پرداختندکه متوجه شدند این زن از سال 89 تا 94 چند بار به اتهام جیب بری و سرقت داخل خودرو بازداشت و زندانی شده است. متهم در بازجویی ها مدعی بود قصد داشته به خانه یکی از اقوامش در لویزان برود که اشتباهی توسط پلیس دستگیر شده است.

با توجه به انکار متهم زن، ماموران در بررسی مدارک و اموال کشف شده از وی، هویت مالباختگان را شناسایی کردند و در تماس با آنها معلوم شد اموالشان در مترو به سرقت رفته است. همین سرنخ کافی بودکه ماموران مطمئن شوند این سرقت ها توسط همین زن انجام شده است.

با درخواست بازپرس پرونده، تصویر زن سارق بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می شود. چنانچه افرادی در دام او گرفتار شده اند، می توانند برای شکایت و پیگیری پرونده هایشان به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.