آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۸
تپش روز
۵

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در شرق کشور

ماموران مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر و خاش در عملیات های جداگانه موفق به کشف یک تن و ده کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان شدند.

به گزارش جام جم، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت: ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر اطلاع یافتند چند قاچاقچی مسلح قصد دارند محموله مواد مخدری را که در خودروهایی جاسازی کرده اند، از شرق کشور منتقل کنند. ماموران یک هفته محورهای ورودی و خروجی شهر را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند و متوجه شدند قاچاقچیان با چهار دستگاه خودرو در حال جابه جایی مواد مخدر در محور مهرستان ایرانشهر هستند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به منطقه در کمین ماموران پلیس گرفتار شدند و به سمت آنها تیراندازی کردند که ماموران هم به تیراندازی متقابل پرداختند. در این درگیری یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید و پنج قاچاقچی دیگر هم بازداشت شدند. از این باند 437 کیلوگرم تریاک و 93 کیلوگرم حشیش کشف شد.

رحیمی درباره درگیری پلیس با باند دیگری از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان خاش نیز گفت: در این عملیات شبانه، یگان های پلیس پس از شناسایی یک باند قاچاقچیان مسلح که با استفاده از دو دستگاه خودروی سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، با آنان درگیر شدند.

آنها با جا گذاشتن 480 کیلوگرم تریاک متواری شدند.