آرشیو سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

استارت دوباره تفتیان با مربی فرانسوی

حسن تفتیان، سریع ترین مرد ورزش ایران تمریناتش را پیگیری می کند، اما خبر خوب برای او تمرین زیر نظر یک مربی فرانسوی است. دونده سرعت ایران از چند روز دیگر تمریناتش با یک مربی فرانسوی را از سر می گیرد.

همان نکته ای که تفتیان تا پیش از رقابت های دوومیدانی در المپیک هم به دنبالش بود، اما شرایط در آن زمان این فرصت را برای دونده سرعت ایران فراهم نکرد تا این که بالاخره فرصت خوبی برای او فراهم شده است تا تجربیات و دانش خود را با یک مربی خارجی در این رشته بیشتر کند. تفتیان رکورددار صد متر ایران در تمرینات به دنبال دستیابی به رکورد زیر ده ثانیه است. کار او دشوار است، اما تفتیان با انگیزه بسیار و با تمرینات خوب و منظمی که پشت سر می گذارد خود را برای رسیدن به این هدف آماده می کند.

سریع ترین دونده ایران می گوید: تمرینات خوبی را در اردوی تیم ملی انجام می دهیم و از شرایط خوبی برخوردار هستیم. صحبت هایی با یک مربی فرانسوی شده است که اوایل بهمن به امید خدا تمرینات را زیر نظر این مربی فرانسوی پیگیری می کنم. بحث اسکان در کمپ هم حل شد و دیگر مشکلی برای این اردو وجود ندارد. او درباره برنامه های آینده اش هم گفته است: چند رقابت داخل سالن در پیش دارم که می خواهم با آمادگی در آنها شرکت کنم. همچنین خودم را برای رقابت های آسیایی و جهانی آماده خواهم کرد.